Laatste week.. - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu Laatste week.. - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu

Laatste week..

Blijf op de hoogte en volg Annelot

10 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Hoi allemaal!

Jeetje, ik bedenk me ineens dat het alweer een maand geleden is dat ik mijn laatste update geplaatst heb. Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad. Allemaal natuurlijk de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Bij mij is het nieuwe jaar in ieder geval weer goed gestart. Van 30 december tot 2 januari ben ik bij Jenny en John in Abbotts Ann geweest, wat weer erg gezellig was. Het was wel jammer dat ik nu ook echt afscheid moest nemen van hen. Het was fijn om tijd met ze door te kunnen brengen in Engeland en ik heb daar ook echt van genoten. Van 2 t/m 5 januari was Kirsten in Bath. We zijn meteen toen ze aankwam in Bath de pub in gedoken, waar we leuke mensen ontmoet hebben. De rest van de dagen hebben we vooral heel veel gekletst, maar ik heb ook voor de laatste keer Bath mogen laten zien!

Ik ben nu aan het werk, de laatste dingen aan het toevoegen aan mijn projecten. Het is bijna niet voor te stellen, maar volgende week zondag is het alweer tijd om terug te gaan naar Nederland. Het is een dubbel gevoel. Aan de ene kant heb ik zin om iedereen natuurlijk weer te zien, maar daarnaast heb ik nu de mensen op het werk goed leren kennen en voelt het ook weer raar om dit definitief af te sluiten. Ik kan terug kijken op een erg leerzame en leuke tijd! En dat is het belangrijkste. Bath is een mooie stad en zeker de moeite waard om nog een keer naar terug te gaan. Voor nu zeg ik, tot heel snel! En waarschijnlijk zal mijn volgende update vanuit Hamburg komen;). Daar zal ik vanaf 3 maart zijn!

Liefs! X Annelot


  • 10 Januari 2014 - 14:45

    Bep En Henk:

    Lieve Annelot,

    Ook voor jou nogmaals de beste wensen voor 2014. Wat gaat de tijd snel. Je stage zit er bijna op en dan lekker even terug naar huis!
    Volgende keer vanuit Hamburg, dus wordt omschakelen naar de Duitse taal! Hamburg schijnt ook een erg mooie stad te zijn. Maar eerst maar even genieten van de familie en vrienden ook al heb je er vele gezien in Bath!
    Hier alles goed ook met Bayou. Hij gaat steeds beter lopen en dan moet zijn andere pootje, maar die ingreep is kleiner omdat de knieband nog heel is. We zien het wel.
    Veel succes met je laatste week en wie weet zien we elkaar bij de 21ste verjaardag van Juul.

    Liefs van ons ... Henk en Bep en Bayou xx

  • 10 Januari 2014 - 19:19

    Carolijn:

    Ik kan niet wachten tot volgende week! : )
    Succes met het afronden van je stage!
    Tot volgende week!
    Xxx Car

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelot

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 4961

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Studie semester in Hamburg

30 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Placement in Bath

Landen bezocht: