Countdown to Christmas.. - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu Countdown to Christmas.. - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu

Countdown to Christmas..

Blijf op de hoogte en volg Annelot

11 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Goedemorgen!

Even weer een kleine update vanuit Bath. Het gaat erg goed met me.
Ik ben nu op het werk bezig met mijn tweede en derde project. Die wil ik volgende week inleveren en dan wachten op feedback van mijn mentor in Nederland en van de manager hier.

Afgelopen weekend ben ik weer naar Jenny en John geweest in Abbotts Ann. Lekker bijgekletst en bij de openhaard gezeten. Echt fijn om zo'n tweede thuis hier te hebben! Op maandag ben ik met Jenny met de trein terug naar Bath gegaan. We hebben samen lekker gewinkeld en de kerstmarkt bekeken. Dat was erg gezellig! Ook vroegen ze of ik al plannen had met oud en nieuw (wat ik nog niet had aangezien mijn huisgenootjes allemaal uit Engeland komen en dus weg zijn naar de familie) en dus nodigden ze mij uit om naar hen te komen. Heel leuk!

De tijd gaat heel erg snel nu. Volgende week zaterdag vertrek ik naar Londen om daar de dagen voor kerst met Robert te zijn en dan die dinsdag 24 december vliegen we samen naar Amsterdam. Erg fijn om met de kerst gewoon lekker met de familie te zijn! Alles is hier al zo lang in de kerstsfeer. De kerstmarkt, de lichtjes, op het werk is alles versierd en volgende week hebben we kerstdiner met alle collega's. Nu wordt het wel tijd voor de kerstdagen..

Na de dagen thuis met kerst vlieg ik op de 29e weer terug naar Bristol om dan nog 3 weken in Bath te zijn. Op maandag (30 december) ga ik naar Jenny en John tot aan het nieuwe jaar. Op 2 januari komt Kirsten naar Bath! Dus ik heb nog heel veel leuks wat komen gaat. Ook ga ik in die weken veel aandacht besteden aan mijn projecten om de puntjes op de i te zetten en alle feedback toe te passen.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. We zien elkaar snel!

Liefs! X

  • 11 December 2013 - 15:50

    Bep En Henk:

    Lieve Annelot,
    wat een lekker vooruitzicht dat je me de Kerst lekker naar huis gaat samen met Robert!
    Lekker weer bijkletsen en genieten van de Kerst. Ook al is het in Engeland ook mooi met
    de Kerst. Wij zijn 15 jaar geleden in Londen geweest net voor de Kerst en vonden het echt
    geweldig daar. Heb net vandaag een kaart verstuurd naar je voor de feestdagen. Hoop dat je hem nog op tijd krijgt en anders ligt het wel klaar als je weer terug bent!!
    Wij gaan Kerstavond naar Marc om Kerst te vieren. Marc moet de Kerstdagen werken en is dan met de jaarwisseling lekker vrij.
    Geniet lekker van alles en vee succes met je stage!!

    Liefs Henk en Bep en een pootje van Bayou ( gaat goed met hem )

  • 13 December 2013 - 21:34

    Maarten:


    Hoi Annelot,

    Fijn om te lezen dat je het goed naar je zin hebt! En met die projecten........... dat komt dat wel goed.
    Das jou wel toevertrouwd!!
    Lekker om, voor je naar huis komt, nog even samen met Robert in London te zijn. Sfeer genoeg daar.

    Hopelijk heb je een van de kerstdagen nog ff tijd om met iedereen bij te kletsen maar dat spreken we nog wel af.

    Cheers and a big hug from us all!

    Lianne, Maarten, Daan & Evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelot

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 4959

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Studie semester in Hamburg

30 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Placement in Bath

Landen bezocht: