Een nieuw project - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu Een nieuw project - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu

Een nieuw project

Blijf op de hoogte en volg Annelot

05 November 2013 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Goedemorgen/middag,

Ik wilde even laten weten dat het nog steeds goed met me gaat. Ik heb een erg leuk weekend gehad het afgelopen weekend. Robert en Ton zijn van zaterdag t/m maandag hier in Bath geweest. We hebben gezellig wat uurtjes in de pub doorgebracht, gewinkeld, natuurlijk even de highlights van Bath weer bekeken, in de Pump Room geweest en zelfs een kerkmis bijgewoond in de Bath Abbey! Dit omdat het ons leuk leek om de kerk ook eens van binnen te zien. Helaas was de Abbey die dag niet geopend voor bezoekers, alleen maar voor de diensten van die dag. Toen hebben we besloten daarheen te gaan. In ieder geval was het een erg leuk weekend!

Vandaag ben ik weer op het werk. Ik ben vanmorgen bij de team meeting van de project managers geweest om te horen waar zij op dit moment druk mee zijn, dit was erg interessant. Je hoort met welke projecten ze bezig zijn rondom het ziekenhuis en ook wat er wel en niet goed gaat.

Daarnaast ben ik weer met het project aan de slag gegaan en kwam vandaag Brian (de manager) naar me toe met een extra project. Dit is weer een nieuwe uitdaging. Het gaat om een computersysteem wat controle heeft over de koelkasten met medicijnen van de farmacie hier in het ziekenhuis. Ze willen dat ik een 'operational policy' (beleidsplan) ga schrijven. Dit zal bestaan uit de informatie waarin beschreven staat welke temperatuur de koelkasten moeten hebben, wie kan inloggen in het systeem, wanneer de koelkasten gecontroleerd worden, etc. daarnaast moet ik ook een beschrijving maken van het hele systeem. Dus hoe werkt het en als ik ergens op klik wat krijg ik dan in beeld. Dit is belangrijk, omdat op dit moment de werknemers niet allemaal weten hoe ze om moeten gaan met het systeem.

Kortom; genoeg werk aan de winkel de komende maanden! Mijn andere 2 projecten gaan goed, ik wil deze week het eerste project inleveren.

Verder heb ik dit weekend niks bijzonders op de planning. Volgende week dinsdag 12 november is de 'light switch on' hier in Bath. Dit betekent dat alle kerstlichtjes in de stad officieel aan gaan. Dit is een hele happening, dus daar wil ik natuurlijk graag bij zijn. Volgende week vrijdag komen Jan Jaap en Godelief hier naartoe. Genoeg leuke dingen in het verschiet!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs!

  • 05 November 2013 - 13:16

    Juul:

    Wauw Lotje, wat klink dat goed allemaal! Leuke dingen om naar uit te kijken inderdaad en goed om te horen dat het je zo goed bevalt! Zie er naar uit om je te zien 23 november! Daarvoor nog even skypen? Ga je goed lieverd, xxx

  • 05 November 2013 - 17:44

    Ingrid:

    Lieve Annelot,

    Wat een leuk en positief verslag weer! Het lijkt al zo gewoon zoals jij bijvoorbeeld over de projecten schrijft. En mooi dat je je eerste project al bijna in kunt gaan leveren! En ze houden je wel aan de gang zo te horen.....
    Zelf zit ik ook in "een project", ha, ha..2 dagen volop aan de bak om het nieuwe patiënten systeem onder de knie te krijgen. En dat voor mijn leeftijd, maar het lukt allemaal. Alleen gaat het natuurlijk aankomen op oefenen en oefenen. Misschien wist je dat nog niet maar ik heb een invalbaan per 1 november in het Radboud Ziekenhuis. In ieder geval voor een half jaar. ik heb er zin in, maar dat betekent wel investeren!!!

    Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje. Sanne heeft haar eerste toetsweek, ze is benieuwd of ze al op de goede weg is. Het is natuurlijk allemaal voor het eerst.
    Mark heeft ook tentamens, zien we zo af en toe en Jasper doet ook zijn best!
    Bertil heeft vanavond vanuit Neveneffect een bijeenkomst in het studentenhuis van Marloes. Daar krijgen ze alle ins en outs te horen hoe het eraan toegaat bij de studenten. Ik ben benieuwd:)

    Leuk dat Godelief en Jan Jaap komen. je hebt het er maar druk mee met al die gasten. Maar wel leuk dat je zo de weekenden kunt door brengen. Je zult je niet vervelen denk ik.

    Dat was het weer voor even, dikke kus van ons allemaal xxxxxxxxx

  • 05 November 2013 - 18:45

    Bep En Henk:

    Lieve Annelot,

    Leuk weer een verslag van je te lezen en dat het allemaal zo goed gaat daar in Bath!!
    Ook fijn om steeds weer wat familie of vrienden op bezoek te krijgen en even lekker
    bij te kletsen. Over 14 dagen komen Juul en Sophie heb ik begrepen: gezellig hoor!!!
    Wij hebben vorige week de 1ste verjaardag van Liv gevierd en dat was erg leuk.
    Marc had een leuke taart laten maken met haar favoriete muis erop. Dat is een popje
    waar ze altijd mee gaat slapen.
    Zaterdag hebben wij een feestje omdat ik vorige week 65 ben geworden en wij 15 november
    40 jaar getrouwd zijn. Omdat Petra en Marijke dan in Israël zijn hebben we het een weekje
    naar voren geschoven.
    Op de dag zelf gaan wij een weekje naar zee met Bayou en af en toe komt er iemand langs
    hebben wij begrepen. We zien het wel.
    Heel veel succes met de projecten waar je mee bezig bent en de volgende keer zal ik wat
    foto's meesturen van ons feestje!!
    Lieve groeten en al vast veel plezier met Juul en Sophie!!
    Liefs Henk, Bep en een manke Bayou. ( is geopereerd: had een kruisband gescheurd )

  • 06 November 2013 - 11:16

    Michel Bruisten:

    He meissie, mooi om te lezen dat het goed gaat in de U.K.
    Hier alles prima, Margaux is 8 en heeft (eindelijk) diploma A en Valentine wil alles wat haar grote zus doet.

    kijk dit weekend even of we kunnen skypen.

    Groeten Cecile en Michel

  • 06 November 2013 - 11:18

    Carolijn:

    Hee Lot!

    Leuk dat je je blog zo bijhoudt!
    Succes met je nieuwe project, leuk!
    We skypen snel weer!

    Xxxxx Caro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelot

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 4960

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Studie semester in Hamburg

30 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Placement in Bath

Landen bezocht: