Back to normal.. - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu Back to normal.. - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu

Back to normal..

Blijf op de hoogte en volg Annelot

17 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Goedemorgen! Even een update voordat ik weer aan het project ga beginnen. Inmiddels zit ik weer achter mijn computer op mijn werkplek. De afgelopen dagen heb ik echt genoten. Na anderhalve maand zijn pap, mam, Carolijn, Robert, Bertil en opa & oma hier geweest. Het was erg leuk om Bath te kunnen laten zien en de plek waar ik deze maanden mijn stage loop. Zaterdag t/m maandagochtend hebben we doorgebracht in Bath. We hebben veel kunnen zien en gelukkig ook lekker bij kunnen kletsen.

Op maandag in de middag zijn we vertrokken naar 'Abbotts Ann', het dorp waar Jenny en John wonen. Aangezien zij al een paar jaar in mei naar Nederland komen met de dodenherdenking en bevrijdingsdag, was het erg leuk om nu met de familie bij hun thuis te zijn. Op maandagavond hebben we met zijn allen samen gegeten. Simon, Karen, Blake en Tim waren er die avond ook, dit was erg gezellig. Op dinsdagochtend zijn we naar 'Stonehenge' gegaan en in de middag hebben we 'Winchester' en 'Stockbridge' bezocht. Zo konden we de omgeving zien waar John en Jenny wonen. In de avond is Tim weer vertrokken naar Manchester en hebben we met de rest nog een leuke avond gehad. Op woensdagochtend was het voor iedereen weer tijd om te gaan. Wat gaan zulke dagen snel! Ik heb met Jenny en John samen iedereen uitgezwaaid, ben toen nog even gebleven en aan het eind van de middag met de trein vanuit Salisbury terug gegaan naar Bath. 's Avonds heb ik met mijn huisgenootjes een film gekeken. Het voelt nu echt als thuis komen!

Kortom; het waren geweldige dagen! Vanmorgen heb ik alweer een afspraak gehad met de maintenance manager voor mijn project en nu is het zoals ze dat noemen; 'back to normal'. Een fijne dag allemaal en tot snel weer! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelot

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 4962

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Studie semester in Hamburg

30 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Placement in Bath

Landen bezocht: