Een volgende update! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu Een volgende update! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu

Een volgende update!

Blijf op de hoogte en volg Annelot

27 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Het lijkt nog maar net geleden dat ik schreef dat ik hier bijna 2 weken was en op dit moment zit de eerste maand erop. Alles gaat goed en ik ben al een stuk verder met mijn project. De afgelopen week heb ik meegelopen met de 'hospital engineers' om te zien hoe zij werken en om te kijken of het efficiënter kan, daarnaast heb ik nu ook toegang gekregen tot het computerbestand waarin ik kan zien, wie welke taak uitvoert en op welk moment. Dit kan ik goed gebruiken bij mijn project.

Gisteren ben ik weer naar salsales geweest, wat ik nu elke week doe. Het is erg leuk om daar nieuwe mensen te ontmoet en het gaat steeds beter! Vandaag ben ik samen met een andere Nederlandse trainee uitgenodigd om bij Brian Gubb (Estates manager), die ons begeleidt met het project, te komen eten bij hem thuis. Erg leuk dat hij dit initiatief neemt en heel gastvrij natuurlijk! Het is leuk om de mensen met wie je werkt ook buiten de werkomgeving te leren kennen.

Morgen ga ik naar het centrum. Het is dan de dag van 'Traditional dance'. Dus er komen mensen vanuit het zuiden van Engeland die de traditionele Britse dans gaan demonstreren midden in het centrum. Ik ben benieuwd! In de weekenden is het in ieder geval heel erg gezellig om in het centrum te zijn. Bath is erg toeristisch, dus er is altijd wel iets georganiseerd.

Vandaag een leuk pakketje van pap, mam en Carolijn ontvangen vanuit Nederland. Wat tijdschriften en heerlijke echt Hollandse lekkernijen. De afgelopen weken ook wat kaarten ontvangen. Echt leuk! Ik geniet van deze tijd in Engeland! Tot gauw weer! Een fijn weekend allemaal! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelot

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 4958

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Studie semester in Hamburg

30 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Placement in Bath

Landen bezocht: