De tijd gaat snel! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu De tijd gaat snel! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Annelot Hurk - WaarBenJij.nu

De tijd gaat snel!

Door: Annelot

Blijf op de hoogte en volg Annelot

11 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Aangezien ik alweer bijna 2 weken in Bath ben, is het weer tijd voor een update. De stage verloopt goed. De eerste week heb ik me vooral bezig gehouden met mensen interviewen. Het was de bedoeling dat je de managers die op dezelfde afdeling werken als jij leert kennen en dat wanneer je vragen zou hebben over je project, je weet naar wie je toe moet stappen. Ik vond het erg leuk om te doen. Je leert mensen kennen en ze vertellen je over wat hun taak is binnen de facility afdeling. Zo heb ik gesproken met; the Hospital Engineer, the fire safety advisor, project managers, portering manager, telecommunications & accomodation manager, en nog veel meer mensen. Ook heb ik de afgelopen week een kijkje mogen nemen bij de 'portering staff' (portering = transport van mensen, medicijnen etc.) op de werkvloer en in de 'linen room'. Erg leuk om te zien hoe alle faciliteiten in een ziekenhuis zijn geregeld en wat er bij komt kijken.

Sinds vandaag ben ik bezig met mijn project. Gisteren heb ik met de manager die mij begeleid (Brian Gubb) een gesprek gehad en de opdracht uitgebreid besproken, vandaag kon ik dan eindelijk echt beginnen. De opdracht die ik moet doen heeft te maken met een computersysteem wat ze willen uitbreiden, waarbij ze willen zien wat voor een taak werknemers in een bepaalde tijd uitvoeren. Ze willen kijken of er efficiënter gewerkt kan worden. Ik mag zelf weten hoe ik dit ga aanpakken. In ieder geval wordt dit project erg uitgebreid. Dus ik ga naar andere ziekenhuizen om te kijken of ze daar er al iets voor hebben bedacht, enquêtes houden, etc.

Daarnaast heb ik de opdracht om een protocol te schrijven voor de werknemers als de server uitvalt. Tot op heden is er nog niets uitgeschreven en het is belangrijk dat als dat gebeurt, mensen weten wat ze moeten doen. Hierbij moet ik zelf gaan nadenken over wat er allemaal bij komt kijken. Uiteindelijk gaan we dit dan ook echt testen. Genoeg om me mee bezig te houden de komende maanden! Tijdens deze opdrachten, zal ik nog wat kleinere opdrachten erbij krijgen, maar die mag ik zelf uitkiezen.

Afgelopen weekend ben ik bij John en Jenny geweest (ouders van Tim) in Abbotts Ann. Dat was een fijn weekend! Leuk om ze weer te zien. We hebben lekker bijgekletst. Met Jenny ben ik naar een dorpje geweest en met John heb ik 's morgens een ronde gelopen met de hond om de omgeving te zien. Mooi! Verder geen bijzonder nieuws, morgen ga ik salsa dansen met een huisgenootje in het centrum van Bath, ben benieuwd! Dan kan ik weer nieuwe mensen leren kennen. Kortom: alles gaat goed! Tot de volgende update!

Liefs


  • 16 September 2013 - 11:11

    Bep En Henk:

    Lieve Annelot,

    De tijd gaat inderdaad hard en als je het naar je zin hebt helemaal.
    Lijkt me een hele uitdaging voor je om dat allemaal uit te zoeken en in kaart te brengen over het
    reilen en zeilen van het personeel. Fijn dat je daar de vrije hand in hebt en lekker je gang kunt gaan!!
    Ook leuk dat er nog bekende van je in de buurt wonen.
    Altijd fijn om even wat anders te hebben dan alleen het werk en je onderzoek. Je moet ook
    op tijd stoom kunnen afblazen maar als ik het goed lees heb j daar ook leuke collega's.
    Blijf je continu in Bath of ga je tussendoor nog een keer naar huis?? Zal wel even wennen
    zijn zonder Robert maar gelukkig kan je via de pc en telefoon veel doen en zien.
    Veel succes met alles en tot het volgende verslag!!
    Ga morgen een dagje naar Petra om haar te helpen met schorten maken voor het project Ghana!!
    Met onze kleindochter gaat het prima en ik zal de volgende keer wel weer een foto erbij doen.
    Liefs xxx Henk en Bep en natuurlijk ook Bayou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelot

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 4957

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 11 Juli 2014

Studie semester in Hamburg

30 Augustus 2013 - 17 Januari 2014

Placement in Bath

Landen bezocht: